Croatia banka - hrvatska i
pouzdano vaša

O nama

Temeljni podaci

Croatia banka d.d. osnovana je 1989. godine pod imenom Banka male privrede d.d. Zagreb. Od 1990. godine ima veliko ovlaštenje te obavlja sve bankarske poslove u zemlji i inozemstvu za male, srednje i velike poduzetnike, financijske institucije, lokalnu upravu i građane. Godine 1995. promijenila je svoj naziv i od tada se zove Croatia banka d.d. Zagreb.

Banka je u potpunom vlasništvu Državne agencije za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka. Primarni je cilj i smjer razvoja poslovne politike podizanje kvalitete proizvoda i usluga te osobni pristup svakom klijentu. Poslovnu mrežu Banke čini 16 podružnica i poslovnica.

Naziv banke: Croatia banka d.d.

Sjedište: Roberta Frangeša Mihanovića 9

Sud kod kojeg je upisana u trgovački registar i broj pod kojim je to učinjeno: Trgovački sud u Zagrebu

MBS: 080007370

MB:  03467988

OIB:  32247795989

Naziv i sjedište pravne osobe kod koje se vodi račun i broj računa: Hrvatska narodna banka

IBAN: HR0324850031000009027

SWIFT (BIC) CODE: CROAHR2X.

Iznos temeljnog kapitala: 474.600.000,00 kuna, uplaćen u cijelosti 

Ukupan iznos izdanih dionica: 4.746.000 redovitih dionica nominalne vrijednosti 100,00 kuna

 

Opći i posebni ciljevi, osnovna načela

U sljedećem razdoblju Banka će se nastojati afirmirati kao banka koja uspješno pruža sve vrste financijskih i drugih usluga. Banka želi postati uspješni financijski partner za malo i srednje poduzetništvo, poljoprivredna gospodarstva, lokalnu upravu, obrtništvo i građanstvo. S tim ciljem razvijat će nove tehnologije, uvoditi nove proizvode i bankarske usluge, podupirati perspektivne investicijske projekte i razvojne programe što će dovesti do porasta produktivnosti i rentabilnosti, a sve s ciljem povećanja tržišnog udjela.

Osnovna načela kojima se vodimo u poslovnom odnosu jesu pouzdanost, transparentnost, briga i zadovoljstvo naših klijenata, dobri i kvalitetni odnosi s vanjskim davateljima usluga i dobavljačima, jačanje sustava nadzora nad svim poslovnim procesima, odgovorno poslovanje prema cjelokupnoj društvenoj zajednici, poboljšavanje kvalitete rada te stalno usavršavanje naših zaposlenika.