Otvaranjem multivalutnog transakcijskog računa u Croatia banci pružena je mogućnost korištenja mnogih proizvoda i usluga u okviru platnog prometa u zemlji i inozemstvu. Plaćanje i naplata iz inozemstva putem doznaka i čekova, kupoprodaje deviza, obavljanje transfera, polaganje i podizanje strane gotovine te druge usluge uz konkurentne naknade i osobni pristup u zadovoljenju potreba klijenata.
Obavljanje platnog prometa moguće je:
- u mreži poslovnica Croatia banke
- putem usluge internetskog bankarstva CROBAneta.
Svojim klijentima omogućujemo:
- sigurno i učinkovito obavljanje platnih transakcija
- brzo i kvalitetno izvješćivanje o obavljenim transakcijama
- pristup računima putem CROBAneta
- stručni tim, uvijek na raspolaganju
- konkurentne naknade.
Ugovor za vođenje računa potpisuju ovlaštena osobe Banke i osobe ovlaštene za zastupanje klijenta -poslovnog subjekta kojeg Banka identificira prilikom otvaranja računa. Uz Ugovor o otvaranju i vođenju računa za obavljanje platnog prometa na poslovni odnos poslovnog subjekta i Banke primjenjuju se i Opći uvjeti vođenja transakcijskih računa i pružanja platnih usluga za poslovne subjekte te Terminski plan izvršavanja platnih usluga
2.13.0.0
2.13.0.0
Gotovinski i bezgotovinski
Bezgotovinske naloge klijenti Croatia banke izvršavaju brzo i pouzdano putem Euro NKS-a, a hitne bezgotovinske naloge putem Target 2 sustava (T2) po pristupačnim i konkurentnim cijenama prema važećoj tarifi.
Nacionalni nalozi se upućuju na izvršenje u bilo kojoj od poslovnica Croatia banke, putem Internetskog bankarstva CROBAnet te u svim poslovnicama FINA-e.
Podizanje i polaganje gotovine moguće je u svim poslovnicama Croatia banke, u poslovnoj mreži FINA-e, kao i putem dnevno-noćnog trezora FINA-e.
Ovisno o izboru za koji ste se opredijelili, Banka će vas izvješćivati o stanju i promjenama na vašem računu:
- na papirnatom mediju (na šalteru Banke ili FINA-e, poštom ili telefaksom);
- elektroničkim putem - u formatu TXT ili PDF;
- putem Internetskog bankarstva – CROBAnet;
- putem servisa - telefonski upit u stanje;
- putem servisa InfoFINA;
- putem FINA-e plaćanja.
Izvadak o promjenama i stanju na računu sadržava sve podatke o pojedinačno izvršenim transakcijama platnog prometa sa svim elementima iz originalnih naloga za plaćanje te podatke o ukupnim dnevnim promjenama, prethodnom i novom stanju na računu za koji se izvadak izdaje.
Dokumenti na osnovi kojih možete izvršiti uplatu osnivačkog pologa, dokapitalizaciju, su Osnivački akt ili Ugovor o osnivanju društva (udruge, zadruge ili zaklade) te Odluka o dokapitalizaciji ovjerena od javnog bilježnika.
Uplatu osnivačkog pologa možete obaviti u bilo kojoj poslovnici Croatia banke i u svakoj poslovnici FINA-e, nakon čega dobivate Potvrdu o uplati osnivačkog pologa za potrebe registracije poslovnog subjekta na Trgovačkom sudu.
Osobe iz drugih država uplaćuju osnivački polog uplatom iz inozemstva ili na teret svojih nerezidentnih računa u Hrvatskoj, u devizama ili u eurima.
Instrukcije za uplatu:
Nalogodavac: Puno ime i adresa osobe navedene u ugovoru (aktu) o osnivanju ili dokapitalizaciji koja obavlja osnivanje ili dokapitalizaciju. Ako je više osoba osnivača, svaka uplata obavlja se zasebno. Fizičke osobe mogu uplatu izvršiti gotovinski, a pravne osobe samo bezgotovinski.
Korisnik: Croatia banka d.d. Zagreb ili točan naziv poduzeća u osnivanju (puni naziv i adresa) ili poduzeća koje se dokapitalizira
IBAN: HR0324850031000009027 SWIFT:CROAHR2X
Poziv na broj odobrenja: HR 05 9105
Svrha: Osnivački kapital ili povećanje osnivačkog kapitala (iznos u EUR)
Mjenica je definirana kao vrijednosni papir po naredbi koji sadržava obvezu na isplatu određene novčane svote svome imatelju, a čiji su sastav, prijenos i otvaranje uređeni Zakonom o mjenici.
Mjenice koje imatelj podnese na naplatu u Banci obvezno moraju udovoljavati sljedećim uvjetima kako bi ih Banka mogla isplatiti:
- mjenice moraju biti domicilirane na Banku;
- mjenice moraju biti akceptirane.
Mjenica može biti dostavljena na naplatu osobno ili poštom, a u Banci mora biti zaprimljena na dan dospijeća ili najkasnije 2 radna dana nakon toga. Ako se dostavi prije navedenog roka, Banka će ju čuvati do roka dospijeća i tada staviti na naplatu.
Adresa za dostavu mjenica:
Croatia banka d.d.
R. F. Mihanovića 9, 10110 Zagreb
Odjel platnog prometa
Reklamacije se zaprimaju u poslovnicama Banke ili u Odjelu platnog prometa. Poslovni subjekti koji mogu obavljati platni promet putem FINA-e, mogu predati reklamaciju i u poslovnici FINA-e.
Poslovni subjekti dostavljaju Zahtjev za rješavanje reklamacije u pisanom obliku putem pošte, telefaksa, e-maila ili osobno u poslovnicama Banke na:
Broj telefaksa: 01/2391-158
E-mail: opp@croatiabanka.hr
Adresa:
Croatia banka d.d.
R. F. Mihanovića 9, 10110 Zagreb,
Odjel platnog prometa.
Zahtjev mora sadržavati:
- naziv i broj računa podnositelja zahtjeva
- datum izvršenja naloga/datum izdavanja Izvatka o stanju i promjenama po računu
- predmet i obrazloženje reklamacije
- iznos
- broj telefona i ime osobe za kontakt.
Svi zahtjevi rješavaju se odmah ili najkasnije u roku od 15 dana od datuma primitka zahtjeva.
2.13.0.0
2.13.0.0