Reklamacije
Reklamacije se zaprimaju u poslovnicama Banke ili u Odjelu platnog prometa. Poslovni subjekti koji mogu obavljati platni promet putem FINA-e, mogu predati reklamaciju i u poslovnici FINA-e.
Poslovni subjekti dostavljaju Zahtjev za rješavanje reklamacije u pisanom obliku putem pošte, telefaksa, e-maila ili osobno u poslovnicama Banke na:
Broj telefaksa: 01/2391-158
E-mail: opp@croatiabanka.hr
Adresa:
Croatia banka d.d.
R. F. Mihanovića 9, 10110 Zagreb,
Odjel platnog prometa.
Zahtjev mora sadržavati:
- naziv i broj računa podnositelja zahtjeva
- datum izvršenja naloga/datum izdavanja Izvatka o stanju i promjenama po računu
- predmet i obrazloženje reklamacije
- iznos
- broj telefona i ime osobe za kontakt.
Svi zahtjevi rješavaju se odmah ili najkasnije u roku od 8 dana od datuma primitka zahtjeva.