Vijesti i zanimljivosti
iz poslovanja

Press

31.08.2020. Novo radno vrijeme poslovnica Banke od 01.09.2020.

 

 

Poštovani,

 

obavještavamo Vas da od 01.09.2020. godine do daljnjega Komercijalni centri i Poslovnice raditi će prema slijedećem rasporedu:

Za klijente Banke: pon-pet od 8,00 do 15,00 sati

 

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.

 

S poštovanjem,

 

CROATIA BANKA d.d.

 

31.08.2020. Novo radno vrijeme Poslovnica Županja

Poštovani klijenti,

Obavještavamo vas da će od dana 31.08.2020. do 04.09.2020.g. POSLOVNICA ŽUPANJA raditi u radnom vremenu za klijente: od 8:00 do 13:00 sati

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.  

S poštovanjem,

CROATIA BANKA d.d.

31.07.2020. Tarife naknada za usluge Banke u poslovanju s građanima od 01.10.2020. godine

 

Poštovani,

 

Od 01.10.2020. godine CROATIA BANKA d.d. primjenjuje novu Tarifu naknada za usluge Banke u poslovanju s građanima.

Izmjene su u dijelu koji se odnosi na za vođenje i zatvaranje žiro računa, na vođenje štednog uloga, na otkup i prodaju strane efektive te na poslovanje s čekovima.

 

Novu Tarifu naknada možete pronaći ovdje.

 

Vaša CROATIA BANKA    d.d.

 

 

 

24.07.2020. Nova politika obrade i zaštite osobnih podataka

Poštovani,

obavještavamo vas da je od 27.07.2020. godine u primjeni nova Politika obrade i zaštite osobnih podataka Croatia banke d.d., koju možete pronaći ovdje.

U odnosu na dosadašnju Politiku, ovom Politikom dopunjen je članak 4. u dijelu u kojem su definirane kategorije primatelja kojima Banka može podijeliti osobne podatke ispitanika.

S poštovanjem,

Vaša Croatia banka d.d.

20.07.2020. Radno vrijeme KC VUKOVAR od 21.07.2020.

Poštovani klijenti,

obavještavamo Vas da se u svrhu suzbijanja širenja zaraze KORONAVIRUSOM na području Vukovarsko-srijemske županije mijenja radno vrijeme KC VUKOVAR i isto će raditi po novom radnom vremenu:

 

za klijente PONEDJELJAK-PETAK 8:00-13:00 sati 

 

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.

 

S poštovanjem,

CROATIA BANKA d.d.

20.07.2020. Zaštitne maske - važna obavijest

Poštovani klijenti,

 

Nastavno na preporuke vezano uz sigurnost i zdravlje Vas osobno i zaposlenika Banke uslijed COVID19 molimo Vas da prilikom dolaska u Banku OBAVEZNO nosite zaštitne maske koje stavljate na lice prilikom ulaska u Banku odnosno prolaska kroz busolu (interlock vrata).

 

Hvala na razumijevanju!

 

S poštovanjem,

 

Vaša Croatia banka

08.07.2020. Ukidanje naknada - debitne kartice bankomati van MBNET mreže

Poštovani,

 

Croatia banka donijela je odluku o produljenju razdoblja u kojem se privremeno ne naplaćuje naknada za podizanje gotovine na bankomatima izvan EGCP mreže niti na EFT POS terminalima. Podsjetimo, EGCP mreža predstavlja  najrasprostranjeniju mrežu bankomata u Hrvatskoj, s više od 1000 bankomata 15 banaka.

Rok primjene privremene mjere koja je donesena u skladu s preporukama HNB-a inicijalno je trebao biti do kraja lipnja ove godine, a nakon odluke o njezinom produljenju, Banka će redovnu naknadu ponovno uvesti od 1. kolovoza tekuće godine.

Dodatno ističemo da se i nadalje primjenjuje limit u iznosu od 250 kuna za beskontaktno plaćanje bez autentifikacije. Naime, povećani limit dobro je prihvaćen od strane korisnika i trgovaca, a dosadašnji pokazatelji ukazuju da promjena nije imala utjecaj na povećanje rizika zlouporaba. O svim eventualnim daljnjim promjena limita Banka će pravovremeno obavijestiti klijente na web stranicama.

S poštovanjem,

Vaša Croatia banka.

19.05.2020. Izmjena općih uvjeta poslovanja za građanstvo

IZMJENA OPĆIH UVJETA POSLOVANJA ZA GRAĐANSTVO – primjena od 19.07.2020. godine


A/ Obavještavamo vas da će od 19.07.2020. biti u primjeni:

 

B/ Ujedno vas obavještavamo da će od 19.07.2020. biti u primjeni izmijenjeni i dopunjeni:

 

Svi naprijed navedene Opće uvjete, koji će biti u primjeni od 19.07.2020. godine, dostupni su ovdje kao i u svim komercijalnim centrima i poslovnicama Banke.

 

Izmjene i dopune Općih uvjeta donose se zbog usklađenja sa Zakonom o kreditnim institucijama, Zakonom o potrošačkom kreditiranju, Zakonom o stambenom potrošačkom kreditiranju, odlukama Hrvatske narodne banke koje se primjenjuju u poslovanju s fizičkim osobama-potrošačima i drugim propisima (kao što su zaštita osobnih podataka, sprječavanje pranja novca i financiranja terorizma i slično).  Dodatno, u nove Opće uvjete poslovanja Banke s fizičkim osobama unose se odredbe iz njezinih internih politika i procedura koje opisuju dosadašnje postupanje Banke prilikom pružanja usluga/odobravanja proizvoda te se u iste prenose i pojedine odredbe iz postojećih ugovora o kreditu (kao što su primjerice odredbe vezane uz instrumente osiguranja i slično) i to sa svrhom skraćivanja ugovora o kreditu.

 

Svi navedeni izmijenjeni i dopunjeni Opći uvjeti primjenjuju se na postojeće i nove ugovorne odnose klijenta i Banke te ne utječu na dosadašnji način korištenja platnih i drugih usluga ni na cijenu proizvoda/usluga Banke.

 

Sažetak izmjena svih Općih uvjeta možete pronaći ovdje te također i u svim komercijalnim centrima i poslovnicama Banke.

 

 

CROATIA BANKA d.d.

14.04.2020. Valjanost kartica po tekućem računu

Poštovani,

obavještavamo Vas da je valjanost svih kartica po tekućim računima koje ističu 30.4. 2020. zbog izvanrednih okolnosti produžena do 30.9.2020.

Novu karticu možete podići zatražiti i ranije u poslovnicama Banke nakon 30.6.2020.

S poštovanjem,

Vaša Croatia Banka

 

30.03.2020. Obavijest o moratoriju i repogramu na kredite

Poštovani,

Croatia banka d.d. je usvojila Odluke o odobrenju moratorija i reprograma na kredite postojećih klijenata s ciljem ublažavanja posljedica pandemije corana virusa.

Pravne i Fizičke osobe koje više nisu u mogućnosti uredno ispunjavati svoje dospjele obveze, uslijed smanjenja prihoda iz opravdanih razloga (otežano poslovanje i/ili nemogućnost poslovanja uslijed pada prihoda koji je nastupio ili će nastupiti zbog utjecaja COVID-19, te kod fizičkih osoba zbog gubitak zaposlenja, porodiljnog dopusta, privremene nesposobnost za rad i sl.) mogu se obratiti  Croati banci na slijedeći način:

 

PRAVNE OSOBE

prijave za mjere Vlade Republike Hrvatske u cilju očuvanja razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti putem jedinstvenog on-line portala koji je u tu svrhu uspostavila FINA (MJERE portal) za sve gospodarske subjekte u Republici Hrvatskoj čije je poslovanje ugroženo uslijed COVID-19 pandemije. Registracija i prijava podnositelja inicijalnog zahtjeva na portal MJERE omogućena je putem poveznice:

https://www.fina.hr/-/poziv-za-podnošenje-inicijalnih-zahtjeva-na-fina-portal-mjere

 

Za sve ostale upite putem:

e-maila na adresu:

Info <info@croatiabanka.hr;  

SPPO - Sektor poslovanja s pravnim osobama <corporate@croatiabanka.hr>;

 

FIZIČKE OSOBE

 

e-mail na adresu:

SPG - Sektor poslovanja s građanstvom retail@croatiabanka.hr

 

telefonom:

1. KC Čakovec - 040/311-672, radno vrijeme: 08:00-12:00

2. KC Osijek - 031/ 203-003, radno vrijeme: 08:00-12:00

3. KC Pula - 052/451-202, radno vrijeme: 08:00-12:00

4. KC Slavonski Brod - 035/441-689, radno vrijeme: 08:00-12:00

5. Poslovnica Požega - 034/274-460, radno vrijeme: 08:00-12:00

6. KC Split - 021/539-801, radno vrijeme: 08:00-12:00

7. KC Vinkovci - 032/331-377, radno vrijeme: 08:00-12:00

8. Poslovnica Županja - 032/832-371, radno vrijeme: 08:00-12:00

9. KC Virovitica - 033/725-441, radno vrijeme: 08:00-12:00

10. KC Vukovar - 032/450-520, radno vrijeme: 08:00-12:00

11. Poslovnica Sky Office - 01/2391-294, radno vrijeme: 08:00-12:00

12. Poslovnica Šubićeva - 01/4623-024, radno vrijeme: 08:00-12:00

 

Obrazac Zahtjeva za moratorij možete preuzeti ovdje:

/media/161367/zahtjev-za-moratorij-obrazac.doc

 

Ne preporuča se fizički dolazak u same prostore Komercijalnih centara u koliko to nije neophodno.

 

Vaša Croatia banka d.d.