Vijesti i zanimljivosti
iz poslovanja

Press

19.05.2020. Izmjena općih uvjeta poslovanja za građanstvo

IZMJENA OPĆIH UVJETA POSLOVANJA ZA GRAĐANSTVO – primjena od 19.07.2020. godine


A/ Obavještavamo vas da će od 19.07.2020. biti u primjeni:

 

B/ Ujedno vas obavještavamo da će od 19.07.2020. biti u primjeni izmijenjeni i dopunjeni:

 

Svi naprijed navedene Opće uvjete, koji će biti u primjeni od 19.07.2020. godine, dostupni su ovdje kao i u svim komercijalnim centrima i poslovnicama Banke.

 

Izmjene i dopune Općih uvjeta donose se zbog usklađenja sa Zakonom o kreditnim institucijama, Zakonom o potrošačkom kreditiranju, Zakonom o stambenom potrošačkom kreditiranju, odlukama Hrvatske narodne banke koje se primjenjuju u poslovanju s fizičkim osobama-potrošačima i drugim propisima (kao što su zaštita osobnih podataka, sprječavanje pranja novca i financiranja terorizma i slično).  Dodatno, u nove Opće uvjete poslovanja Banke s fizičkim osobama unose se odredbe iz njezinih internih politika i procedura koje opisuju dosadašnje postupanje Banke prilikom pružanja usluga/odobravanja proizvoda te se u iste prenose i pojedine odredbe iz postojećih ugovora o kreditu (kao što su primjerice odredbe vezane uz instrumente osiguranja i slično) i to sa svrhom skraćivanja ugovora o kreditu.

 

Svi navedeni izmijenjeni i dopunjeni Opći uvjeti primjenjuju se na postojeće i nove ugovorne odnose klijenta i Banke te ne utječu na dosadašnji način korištenja platnih i drugih usluga ni na cijenu proizvoda/usluga Banke.

 

Sažetak izmjena svih Općih uvjeta možete pronaći ovdje te također i u svim komercijalnim centrima i poslovnicama Banke.

 

 

CROATIA BANKA d.d.

12.05.2020. Novo radno vrijeme poslovnica Banke od 12.05.2020.

Poštovani,

 

obavještavamo Vas da se u svrhu suzbijanja širenja zaraze KORONA VIRUSOM mijenja radno vrijeme poslovnica Banke i iste će raditi prema slijedećem rasporedu:

ponedjeljak-petak od 08,00 do 13,30 sati

 

https://www.croatiabanka.hr/media/160019/korona-virus-uputa-za-klijente.pdf

 

 

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.

 

S poštovanjem,

 

CROATIA BANKA d.d.

 

14.04.2020. Valjanost kartica po tekućem računu

Poštovani,

obavještavamo Vas da je valjanost svih kartica po tekućim računima koje ističu 30.4. 2020. zbog izvanrednih okolnosti produžena do 30.9.2020.

Novu karticu možete podići zatražiti i ranije u poslovnicama Banke nakon 30.6.2020.

S poštovanjem,

Vaša Croatia Banka

 

30.03.2020. Obavijest o moratoriju i repogramu na kredite

Poštovani,

Croatia banka d.d. je usvojila Odluke o odobrenju moratorija i reprograma na kredite postojećih klijenata s ciljem ublažavanja posljedica pandemije corana virusa.

Pravne i Fizičke osobe koje više nisu u mogućnosti uredno ispunjavati svoje dospjele obveze, uslijed smanjenja prihoda iz opravdanih razloga (otežano poslovanje i/ili nemogućnost poslovanja uslijed pada prihoda koji je nastupio ili će nastupiti zbog utjecaja COVID-19, te kod fizičkih osoba zbog gubitak zaposlenja, porodiljnog dopusta, privremene nesposobnost za rad i sl.) mogu se obratiti  Croati banci na slijedeći način:

 

PRAVNE OSOBE

prijave za mjere Vlade Republike Hrvatske u cilju očuvanja razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti putem jedinstvenog on-line portala koji je u tu svrhu uspostavila FINA (MJERE portal) za sve gospodarske subjekte u Republici Hrvatskoj čije je poslovanje ugroženo uslijed COVID-19 pandemije. Registracija i prijava podnositelja inicijalnog zahtjeva na portal MJERE omogućena je putem poveznice:

https://www.fina.hr/-/poziv-za-podnošenje-inicijalnih-zahtjeva-na-fina-portal-mjere

 

Za sve ostale upite putem:

e-maila na adresu:

Info <info@croatiabanka.hr;  

SPPO - Sektor poslovanja s pravnim osobama <corporate@croatiabanka.hr>;

 

FIZIČKE OSOBE

 

e-mail na adresu:

SPG - Sektor poslovanja s građanstvom retail@croatiabanka.hr

 

telefonom:

1. KC Čakovec - 040/311-672, radno vrijeme: 08:00-12:00

2. KC Osijek - 031/ 203-003, radno vrijeme: 08:00-12:00

3. KC Pula - 052/451-202, radno vrijeme: 08:00-12:00

4. KC Slavonski Brod - 035/441-689, radno vrijeme: 08:00-12:00

5. Poslovnica Požega - 034/274-460, radno vrijeme: 08:00-12:00

6. KC Split - 021/539-801, radno vrijeme: 08:00-12:00

7. KC Vinkovci - 032/331-377, radno vrijeme: 08:00-12:00

8. Poslovnica Županja - 032/832-371, radno vrijeme: 08:00-12:00

9. KC Virovitica - 033/725-441, radno vrijeme: 08:00-12:00

10. KC Vukovar - 032/450-520, radno vrijeme: 08:00-12:00

11. Poslovnica Sky Office - 01/2391-294, radno vrijeme: 08:00-12:00

12. Poslovnica Šubićeva - 01/4623-024, radno vrijeme: 08:00-12:00

 

Obrazac Zahtjeva za moratorij možete preuzeti ovdje:

/media/161367/zahtjev-za-moratorij-obrazac.doc

 

Ne preporuča se fizički dolazak u same prostore Komercijalnih centara u koliko to nije neophodno.

 

Vaša Croatia banka d.d.

27.03.2020. Nova Politika obrade i zaštite osobnih podataka

Poštovani,

obavještavamo vas da će od 01.04.2020. godine u primjeni biti nova Politika obrade i zaštite osobnih podataka Croatia banke d.d., koju možete pronći ovdje.

S poštovanjem,

 

Vaša Croatia banka d.d.

25.03.2020. Ukidanje naknada - debitne kartice bankomati van MBNET mreže

Poštovani,

obavještavamo Vas da se, dok su na snazi mjere za suzbijanje širenja zaraze KORONAVIRUSOM, korisnicima debitne kartice CROATIA BANKE d.d. Zagreb, neće naplaćivati naknada za podizanje gotovine na bankomatima izvan MBNET mreže niti na EFT POS terminalima.

S poštovanjem,

Vaša Croatia banka.

17.03.2020. Radno vrijeme poslovnica Banke

Poštovani klijenti,

obavještavamo Vas da se u svrhu suzbijanja širenja zaraze KORONAVIRUSOM mijenja radno vrijeme poslovnica Banke i iste će raditi u skraćenom vremenu:

PONEDJELJAK-PETAK 8:00-12:00 sati 

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.

Uputa za klijente

 

S poštovanjem,

CROATIA BANKA d.d.

28.02.2020. Rezultati nagradnog natječaja „Najviše transakcija napravi i besplatno plaćanje osvoji“
  1. Nagradu – besplatno korištenje usluge Internet i mobilnog bankarstva 12 mjeseci osvojio je korisnik iz OROLIKA
  2. Nagradu – besplatno korištenje usluge Internet i mobilnog bankarstva 9 mjeseci osvojio je korisnik iz OPATOVCA
  3. Nagradu – besplatno korištenje usluge Internet i mobilnog bankarstva 6 mjeseci osvojio je korisnik iz OSIJEKA

4. i 5. Nagradu – besplatno korištenje usluge Internet i mobilnog bankarstva 3 mjeseca osvojili su

       korisnici iz SLAVONSKOG BRODA I BJELOVARA

13.02.2020. Razmjena podataka u DOR sustavu

Poštovani,

Obavještavamo Vas da se CROATIA BANKA d.d., zajedno s ostalim kreditnim i financijskim institucijama u RH, uključila u razmjenu podataka o građanima, klijentima koji nisu ispunili svoju dospjelu obvezu u roku i to putem sustava HROK-a (DOR sustav).

Korisnici DOR sustava obrađivati će podatke o neurednosti u ispunjavanju obveza svojih klijenata radi procjene sposobnosti klijenata za urednom otplatom obveze kako bi smanjili i/ili izbjegli rizik loših plasmana i prezaduženosti klijenata.

Više informacija o obradi podataka u DOR sustavu pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka u DOR sustavu ovdje ili putem poveznice https://www.croatiabanka.hr/hr/o-nama/zastita-osobnih-podataka/ .

29.11.2019. Nova Tarifa naknada za građane

Od 29. siječnja 2020. godine Croatia banka d.d. primjenjuje novu Tarifu naknada za građane.
Izmjene su točki A, stavak 2. VOĐENJE RAČUNA, odnosno u dijelu naknada za vođenje tekućih računa pri čemu iznos naknade ovisi o iznosu ugovorenog dopuštenog prekoračenja.

U točki B. KARTIČNO POSLOVANJE, izmjene su u tarifnim stavcima 9-12 i primjenjuju se od 15. prosinca 2019. godine.  

Novu Tarifu naknada možete pronaći ovdje.