VISA kartica je višenamjenska međunarodna kartica tekućeg računa Croatia banke koja predstavlja suvremenu zamjenu za gotovinu. Dostupna je svim vlasnicima tekućeg računa u Croatia banci i njihovim opunomoćenicima. VISA kartica je debitna kartica vezana za tekući račun i koristi se uz tajni broj (PIN).
Prednosti VISA kartice tekućeg računa:
- jednostavno raspolaganje sredstvima na tekućem računu 24 sata na dan;
- podizanje gotovine na bankomatima banaka članica MBNET mreže s oznakama MB CARD, bez naknade;
- podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji i inozemstvu te na ostalim isplatnim POS-ovima, uz naknadu;
- plaćanje roba i usluga na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu s oznakom VISA;
- promjena PIN-a na bankomatu, uz naknadu.
Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.
Dnevni limit plaćanja VISA karticom građana na EFT POS terminalima iznosi 1.600,00 EUR.
Maksimalan iznos transakcije koja nastane beskontaktnim plaćanjem karticom Banke, a za koju nije potrebna potvrda PIN-om, ovisi o zemlji terminala prodajnog mjesta prema okvirima definiranim od strane kartične kuće.
Limit za beskontaktno plaćanje na POS uređaju u Republici Hrvatskoj bez autorizacije PIN-om iznosi 40,00 EUR. Radi Vaše dodatne sigurnosti u pojedinim situacijama beskontaktnu transakciju ćete trebati potvrditi PIN-om i za manje iznose.
Za transakcije Visa karticama obavljene u inozemstvu, kartična kuća će po Referentnom tečaju preračunavati originalni iznos transakcije u EUR.
Reklamacije, gubitak ili krađa
Za sve upite i/ili reklamacije vezane uz korištenje kartica korisnik kartice treba se obratiti poslovnici Banke u kojoj se vodi račun. Reklamacije se primaju u pismenom obliku popunjavanjem Obrasca reklamacija .
Korisnik kartice obvezan je gubitak ili krađu kartice odmah prijaviti najbližoj poslovnici Banke ili u EGCP na telefon 01 3078 699 od 0-24 sata.
Korisnik kartice odgovara za sve transakcije učinjene do trenutka prijave. Izgubljeni ili zaboravljeni PIN korisnik prijavljuje isključivo potpisivanjem zahtjeva za novi PIN u poslovnici Banke.
Obrazac reklamacija možete preuzeti ovdje
Bankomati
Bankomatsku mrežu koja je besplatno na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke čini:
- mreža bankomata banaka članica MBNET mreže u cijeloj zemlji s više od 1000 bankomata.
MBNET mrežu čine banke: Erste&Steiermärkische Bank, BKS Bank, Imex banka, Istarska kreditna banka, Karlovačka banka, Kentbank, Agram banka Zagreb, Podravska banka, Samoborska banka i Slatinska banka.
Svojim klijentima omogućujemo podizanje gotovine bez naknade na više od 1.000 bankomata navedenih banaka, čime našu uslugu činimo dostupnom u najrasprostranjenijoj bankomatskoj mreži u Hrvatskoj.
Bankomati koji pripadaju drugim bankomatskim mrežama u Hrvatskoj i u inozemstvu također su na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke, uz plaćanje provizije.
Limiti
Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.
Pogrešne isplate
Eventualnu pogrešnu isplatu novca na bankomatu korisnik pismeno prijavljuje u poslovnicu Banke.
Zadržane kartice
Kartice izdanja Banke zadržane u bankomatima drugih banaka u zemlji i u inozemstvu ne vraćaju se korisnicima, poništavaju se kao izgubljene i na zahtjev vlasnika izdaju nove.
3D Secure
CROATIA BANKA d.d. Zagreb svojim klijentima, korisnicima VISA kartica, omogućava korištenje 3D Secure usluge.
3D Secure usluga je usluga sigurne kupovine VISA karticama na Internet prodajnim mjestima koji podržavaju plaćanje putem navedene usluge. Usluga radi na način da prilikom zahtjeva za autorizaciju Internet plaćanja, korisnik VISA kartice bude preusmjeren na stranice Banke radi autentikacije.
Nakon prihvaćanja Općih uvjeta Korištenja 3D Secure usluge, korisnik treba unijeti dinamičku zaporku koju putem SMS-a dobiva na broj mobitela za tu svrhu unesen u sustav Banke.
Osim dinamičke zaporke potrebno je unijeti još jednu, trajnu zaporku.
Klijenti Banke koji imaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, trajnu zaporku mogu zatražiti u poslovnici Banke.
Klijente Banke koji nemaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, a žele koristiti istu, također molimo da se obrate u bilo koju poslovnicu Banke kako bi im se ažurirao broj mobitela za 3D Secure uslugu i uručila trajna zaporka.
Za sva dodatna pitanja ili informacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 01 2391 281 (pon-pet od 8,00 do 16,00 sati).
Tečajna lista za korisnike kartica
Pregled tečajne liste za transakcije karticama obavljenim izvan RH.
Tečajna lista 166 za kartične transakcije na dan 26.08.2025.
Tečajna lista 165 za kartične transakcije na dan 23.08.2025.
Tečajna lista 164 za kartične transakcije na dan 22.08.2025.
Tečajna lista 163 za kartične transakcije na dan 21.08.2025.
Tečajna lista 162 za kartične transakcije na dan 20.08.2025.
Tečajna lista 161 za kartične transakcije na dan 19.08.2025.
Tečajna lista 160 za kartične transakcije na dan 16.08.2025.
Tečajna lista 159 za kartične transakcije na dan 15.08.2025.
Tečajna lista 158 za kartične transakcije na dan 14.08.2025.
Tečajna lista 157 za kartične transakcije na dan 13.08.2025.
Tečajna lista 156 za kartične transakcije na dan 12.08.2025.
Tečajna lista 155 za kartične transakcije na dan 09.08.2025.
Tečajna lista 154 za kartične transakcije na dan 08.08.2025.
Tečajna lista 153 za kartične transakcije na dan 07.08.2025.
Tečajna lista 152 za kartične transakcije na dan 06.08.2025.
Tečajna lista 151 za kartične transakcije na dan 05.08.2025.
Tečajna lista 150 za kartične transakcije na dan 02.08.2025.
Tečajna lista 149 za kartične transakcije na dan 01.08.2025.
Tečajna lista 148 za kartične transakcije na dan 31.07.2025.
Tečajna lista 147 za kartične transakcije na dan 30.07.2025.
Tečajna lista 146 za kartične transakcije na dan 29.07.2025.