POSTAVKE PRISTUPAČNOSTI

Veličina slova

Razmak slova

Čitak font

Istaknute poveznice

Kontrast

Veći pokazivač

Poništi promjene

Visa poslovna kreditna kartica
Visa poslovna kreditna kartica

Visa poslovna kreditna kartica

Visa poslovna kreditna kartica

Odlučite se za JEDNOSTAVNO I SIGURNO PLAĆANJE-u zemlji, inozemstvu i online. VISA poslovna kreditna kartica prati Vaš ritam života.

Visa poslovna kreditna kartica je kartica kod koje ukupan iznos troškova podmirujete u cijelosti jednom mjesečno, odnosno na dan dospijeća plaćanja u sljedećem obračunskom razdoblju (obračunsko razdoblje je jedan mjesec).

Iskoristite prednosti korištenja kartice

  • PLAĆANJA–kupovina s odgodom plaćanja, bez kamata
  • GOTOVINA–podizanje gotovine na bankomatima i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu, uz odgodu plaćanja
  • PODJELA NA RATE–mogućnost podjele kupovina i isplata do 12 rata, uz naknadu
  • PRAĆENJE TROŠKOVA–mjesečna obavijest sa specifikacijom svih troškova
  • POGODNOSTI– pogodnosti VISA kartične kuće

Kupovina na rate

Visa poslovna kartica korisnicima omogućava da, prema svom izboru, transakcije u iznosu višem od 25,00 eura podijele na rate.

Sve transakcije podijeljene na rate i broj preostalih neotplaćenih rata prikazane su u Obavijesti o učinjenim troškovima.

Limiti korištenja

Za korištenje Visa poslovne kartice, svakom korisniku će se definirati ukupan limit potrošnje. Dodatno, iz sigurnosnih razloga, u okviru odobrenih limita, definirani su dnevni limiti potrošnje ovisno o kanalu korištenja kartice (POS terminal, bankomati).

Dnevni limiti inicijalno iznose:

POS: 2.000,00 EUR

Bankomat: 1.500,00 EUR

Svoj dnevni limit potrošnje možete promijeniti ispunjavanjem obrasca za promjenu limita koji je dostupan na internetskim stranicama ili u poslovnicama Banke.

 

Kontrola troškova

Kako bismo vam omogućili jednostavnu i učinkovitu kontrolu troškova, jednom mjesečno poslati ćemo Vam Obavijest o učinjenim troškovima sa specifikacijom svih troškova tog obračunskog razdoblja.

 

Krajnji korisnici VISA poslovne kartice

Pouzdanost i sigurnost koje pruža Visa poslovna kartica u upravljanju financijama Vašeg poslovanja možete prenijeti i na odabrane krajnje korisnike unutar svoje organizacije, podnošenjem zahtjeva za izdavanje dodatne poslovne kartice.

 

Kako postati korisnik

Svoju VISA poslovnu karticu možete zatražiti – online na www ili u Vama najbližem Komercijalnom centru

Reklamacije, gubitak ili krađa kartice

Gubitak, krađu, nestanak ili zlouporabu kao i sumnju da je neovlaštena osoba saznala personalizirane sigurnosne vjerodajnice, Klijent i/ili Krajnji korisnik kartice je dužan odmah i na najbrži mogući način prijaviti Banci:

  • u toku radnog vremena Banke telefonom ili osobno u najbližu Poslovnicu/Komercijalni centar Banke, ili
  • izvan radnog vremena u Erste Group Card Processor d.o.o. (EGCP) na telefon +385 1 3078 699 (broj je dostupan 365 dana u godini, od 0 do 24 sata).

Telefonsku prijavu Klijenta obavezno potvrđuje pisano isti ili najkasnije sljedeći radni dan od telefonske prijave osobno u poslovnici/komercijalnom centru Banke. Isto može prijaviti i najbližoj policijskoj postaji.

Po primitku prijave Banka ili EGCP će blokirati Karticu i onemogućiti njeno daljnje korištenje. Nakon primitka pisane obavijesti o gubitku ili krađi Kartice, Banka će na zahtjev Klijenta izdati Zamjensku karticu i PIN. Trošak izdavanja Zamjenske kartice i PIN-a snosi Klijent.

Ukoliko krajnji korisnik kartice nakon prijave njenog nestanka pronađe Karticu, istu više ne smije koristiti. Troškove učinjene pronađenom Karticom u cijelosti snosi Klijent. 

Obrazac reklamacija možete preuzeti ovdje Reklamacija za kartice i kartične transakcije

Trebate pomoć?

Kontaktirajte nas na besplatni info telefon ili e-mail