Visa poslovna kreditna kartica
Odlučite se za JEDNOSTAVNO I SIGURNO PLAĆANJE-u zemlji, inozemstvu i online. VISA poslovna kreditna kartica prati Vaš ritam života.
Visa poslovna kreditna kartica je kartica kod koje ukupan iznos troškova podmirujete u cijelosti jednom mjesečno, odnosno na dan dospijeća plaćanja u sljedećem obračunskom razdoblju (obračunsko razdoblje je jedan mjesec).
Iskoristite prednosti korištenja kartice
- PLAĆANJA–kupovina s odgodom plaćanja, bez kamata
- GOTOVINA–podizanje gotovine na bankomatima i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu, uz odgodu plaćanja
- PODJELA NA RATE–mogućnost podjele kupovina i isplata do 12 rata, uz naknadu
- PRAĆENJE TROŠKOVA–mjesečna obavijest sa specifikacijom svih troškova
- POGODNOSTI– pogodnosti VISA kartične kuće
Kupovina na rate
Visa poslovna kartica korisnicima omogućava da, prema svom izboru, transakcije u iznosu višem od 25,00 eura podijele na rate.
Sve transakcije podijeljene na rate i broj preostalih neotplaćenih rata prikazane su u Obavijesti o učinjenim troškovima.
Limiti korištenja
Za korištenje Visa poslovne kartice, svakom korisniku će se definirati ukupan limit potrošnje. Dodatno, iz sigurnosnih razloga, u okviru odobrenih limita, definirani su dnevni limiti potrošnje ovisno o kanalu korištenja kartice (POS terminal, bankomati).
Dnevni limiti inicijalno iznose:
POS: 2.000,00 EUR
Bankomat: 1.500,00 EUR
Svoj dnevni limit potrošnje možete promijeniti ispunjavanjem obrasca za promjenu limita koji je dostupan na internetskim stranicama ili u poslovnicama Banke.
Kontrola troškova
Kako bismo vam omogućili jednostavnu i učinkovitu kontrolu troškova, jednom mjesečno poslati ćemo Vam Obavijest o učinjenim troškovima sa specifikacijom svih troškova tog obračunskog razdoblja.
Krajnji korisnici VISA poslovne kartice
Pouzdanost i sigurnost koje pruža Visa poslovna kartica u upravljanju financijama Vašeg poslovanja možete prenijeti i na odabrane krajnje korisnike unutar svoje organizacije, podnošenjem zahtjeva za izdavanje dodatne poslovne kartice.
Kako postati korisnik
Svoju VISA poslovnu karticu možete zatražiti – online na www ili u Vama najbližem Komercijalnom centru
Reklamacije, gubitak ili krađa kartice
Gubitak, krađu, nestanak ili zlouporabu kao i sumnju da je neovlaštena osoba saznala personalizirane sigurnosne vjerodajnice, Klijent i/ili Krajnji korisnik kartice je dužan odmah i na najbrži mogući način prijaviti Banci:
- u toku radnog vremena Banke telefonom ili osobno u najbližu Poslovnicu/Komercijalni centar Banke, ili
- izvan radnog vremena u Erste Group Card Processor d.o.o. (EGCP) na telefon +385 1 3078 699 (broj je dostupan 365 dana u godini, od 0 do 24 sata).
Telefonsku prijavu Klijenta obavezno potvrđuje pisano isti ili najkasnije sljedeći radni dan od telefonske prijave osobno u poslovnici/komercijalnom centru Banke. Isto može prijaviti i najbližoj policijskoj postaji.
Po primitku prijave Banka ili EGCP će blokirati Karticu i onemogućiti njeno daljnje korištenje. Nakon primitka pisane obavijesti o gubitku ili krađi Kartice, Banka će na zahtjev Klijenta izdati Zamjensku karticu i PIN. Trošak izdavanja Zamjenske kartice i PIN-a snosi Klijent.
Ukoliko krajnji korisnik kartice nakon prijave njenog nestanka pronađe Karticu, istu više ne smije koristiti. Troškove učinjene pronađenom Karticom u cijelosti snosi Klijent.
Obrazac reklamacija možete preuzeti ovdje Reklamacija za kartice i kartične transakcije